Αποθέματα Προϊόντων

Λόγω του ότι η εταιρεία μας έχει και φυσικά καταστήματα,σε κάποιες περιπτώσεις (Γιορτές,περίοδοι αυξημένης κίνησης) μπορεί να υπάρχει διαθεσιμότητα σε ένα προϊόν, αλλά να μην προλάβει ο υπεύθυνος να κάνει την περισυλλογή με αποτέλεσμα να εξαντληθεί το προϊόν.

Σε τέτοια περίπτωση και αφού σας καλέσουμε στο τηλέφωνο που έχετε δηλώσει, μπορείτε να επιλέξετε από τις παρακάτω ενέργειες:

1) Αλλαγή της παραγγελίας σας: Επιλέγετε ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας και πληρώνετε την διαφορά.

2) Επιστροφή χρημάτων: Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω τράπεζας σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας.

3) Ακύρωση παραγγελίας: Αν έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή μπορείτε να ζητήσετε ακύρωση της παραγγελίας.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά μέχρι τις 14:00. Όσες έχουν ολοκληρωθεί μετά την ώρα αποστολής θα αποστέλλονται την επόμενη ημέρα.


Κόστος αποστολών

Για αγορές άνω των 49.98 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν σε ολόκληρη την Ελλάδα (εκτός από τα ογκώδη προϊόντα με βάρος άνω των 5 κιλών)
Για αγορές κάτω των 49,98 ευρώ το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ώς εξής:

  • ELTA courier πανελλαδικά - 3€
  • Courier center πανελλαδικά - 3€
  • Speedex Χερσαίοι Προορισμοί - 3,40€
  • Speedex Νησιωτικοί Προορισμοί - 3,80€

Για τις δυσπρόσιτες περιοχές οι τιμές είναι οι ίδιες.

  • Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι επιπλέον 2 ευρώ του συνολικού κόστους της παραγγελίας.
  • Στην πληρωμή μέσω πιστωτικής ή κατάθεσης σε τράπεζα δεν χρεώνεστε τα 2 ευρώ της αντικαταβολής.
  • Η υπηρεσία της αντικαταβολής δεν είναι διαθέσιμη για τα πολύ βαριά ή ογκώδη προϊόντα που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία, για τα οποία ισχύουν οι λοιποί τρόποι πληρωμής: κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα.

Η εταιρία courier που χρησιμοποιήθηκε, τα τηλέφωνα της καθώς και την ταυτότητα voucher του δέματος σας ώστε να κάνετε tracking της αποστολής σας, θα σας αποσταλούν στο email ή στο τηλέφωνο που έχετε δηλώσει.
Παράδοση στην πόρτα σας το Σάββατο δεν είναι δυνατή. Μπορείτε όμως να παραλάβετε το δέμα σας απο το κατάστημα courrier της πόλη σας.

Παράδοση σε συγκεκριμένη ώρα χρεώνεται με 4€.

Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται είτε με την εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ COURIER είτε με την SPEEDEX είτε με την COURIER CENTER.

Μπορείτε να επιλέξετε την Courier που σας εξυπηρετεί, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο πεδίο "Τρόποι Αποστολής".


Ογκώδη Προϊόντα

Όταν πρόκειται για ογκώδη προϊόντα όπως καρότσια, ποδήλατα, μηχανοκίνητα, κούνιες, σπιτάκια κ.α.
τότε υπάρχει χρέωση μεταφορικών ασχέτως αν η αξία τους ξεπερνά τα 49.98€ που είναι ο κανόνας των ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ.

Η χρέωση για κάθε 5 κιλά είναι 5€

Ενδεικτικά η χρέωση για τα 5 κιλά είναι 5€ , για τα 10 κιλά 10€ κ.ο.κ

Επίσης ενδέχεται να μην είναι δυνατή η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, σε ορισμένα σημεία της Ελλάδος.
Στις περιπτώσεις αυτές θα ενημερωθείτε από εμάς ότι δεν είναι δυνατή η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ και η πληρωμή θα γίνει με κατάθεση σε τράπεζα ή πιστωτική.
Η αποστολή γίνεται μέσω πρακτορείου μεταφορών με παράδοση σε 5-12 εργάσιμες αναλόγως τον τόπο προορισμού και το πόσες μεταφορτώσεις προκύψουν.
Τέλος οι μεταφορικές σε αντίθεση με τις courier παραδίδουν τα προϊόντα μόνο στο χώρο της κάθε μεταφορικής και όχι στην πόρτα σας.

  • Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων και έξοδα συσκευασίας όπου επιβάλλεται.
  • Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.

Στα ογκώδη προϊόντα συνιστούμε την τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα μας ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην πιο οικονομική για εσάς λύση.


Αποστολή Παραγγελιών

Οι παραγγελίες αποστέλλονται σε 1-4 εργάσιμες ημέρες, εκτός αν ισχύει κάτι από τα παρακάτω.


Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:

1) Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.

2) Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα,Πάσχα,Απόκριες).

3) Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της. Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Εγγραφή

ΕΓΓΡΑΦΗ

Έχετε ήδη λογαριασμό;
Κάντε Σύνδεση ή Επαναφορά Κωδικού